Vizyon Ve Misyon

TARPAZ, temeli 1931’li yıllara dayanan TARİŞ ÜZÜM BİRLİĞİ‘nin üretmiş olduğu ürünlerin tüm Türkiye pazarına satılması ve dağıtılması amacı ile 2010 yılında İzmir Kemalpaşa da kurulmuştur.

‘’ÜRETİCİDEN TÜKETİCİYE EN KISA YOL ,, ilkesi ile çalışmalarına başlayan Tarpaz A.Ş.  günümüz modern satış ve pazarlama alt yapısı ile marka gücünü korumayı hedefleyerek  profesyonel satış kadrosu ile  50 den fazla bayisi ve 80.000’nin üzerindeki satış noktasına ürün satışı gerçekleştirmektedir.

İzmir Kemalpaşa da bulunan dış hava koşullarından etkilenmeyecek şekilde tasarlanmış toplam 42.000 m2 depo alanında tüm çeşitlerinden yeterli stokta ürün bulunduran TARPAZ A.Ş. , Tariş Üzüm Birliği üretimindeki ürünlerin satışı haricinde de piyasadan temin etmiş olduğu ürün gruplarının da  satış misyonunu üstlenerek piyasa taleplerine zamanında cevap vermektedir.

2019 yılı fiili satış hedefleri kapsamında enerji verici atıştırmalık ürün guruplarında pazarda etkin olabilmek amacı ile TARPAZ A.Ş.  şirket merkezi olan İzmir Kemalpaşa da bulunan depoları içerisinde Manisa Alaşehir de bulunan fabrikalardan bağımsız toplam 8.500 m2’lik alanda yaklaşık 2.000 ton/yıl kapasiteli  üretim tesisi kurarak özellikle resmi kurum ve kuruluşların taleplerini  kendi işletmesi içerisinde üretmeye başlamıştır.

Yeni dönem çalışma projelerinde öncelikle mevcut satış kanallarının taleplerini eksiksiz karşılayabilmek adına üretim kapasitesi arttırmayı hedefleyen TARPAZ A.Ş. gerek yurtdışı gerekse yurt içinde düzenlenecek ihtisas fuarlarına katılarak yeni pazarlar oluşturmayı öncelik sırasına koymuştur.

Bunun yanı sıra üretimini ve satışını gerçekleştirdiği ürün guruplarını her geçen gün geliştiren TARPAZ A.Ş. ar-ge çalışmalarına ağırlık vererek ürün gamını daha da geliştirmeyi ve geniş kitlelere hitap etmeyi hedeflemektedir.


Tarpaz Logo

Tarpaz Logo

Tarpaz, Bir Tariş Üzüm Birliği Kuruluşudur